19 Temmuz 2010 Pazartesi

43. Gün: Kilo almaya başlıyorum

Boyu 1,97 cm olan bir insan olan ben, hep zayıf bir insan idim. Hep 75 kg civarında seyrettim. Son 1 yıldır ise 78,79,80 kiloları gördüm. 80, tartıda gördüğüm en yüksek rakamdı benim için.

Şimdi ise bu rakam 82.4 oldu. Yani hayatımdaki en yüksek ağırlığa ulaştım. Bunda elbetteki sigarayı bırakmamın payı var. Hep derlerdi, "Sigarayı bırak; kilo alırsın" diye. Fakat ben kesinlikle alamayacağımı, bendeki kilo probleminin hormonal olduğunu düşünürdüm. Fakat yanıldım sanırım. Yine de hormonal bozukluk konusunda ısrarlıyım ama sigaranın etkisini de gözardı edemem.

Herşeyden önce iştahı açıyor. Örnek olarak Dün öğle yemeğimde 2 tabak dolusu çorba, 2 tabak dolusu tavuklu makarna, 1 tabak biber turşusu, 2 büyük bardak kola, yarımdan fazla ekmek, biraz barbunda pilaki ve salata yedim. Aslında bu dahada ileriye gidecekti fakat masada bir tek ben kalmıştım ve yemekten sonra balkona çıkıp sigara faslına geçen misafirimi yanlız bırakmamalıydım.

Öyle sanıyorum ki yakında tartıda 83,84 gibi rakamları da görebileceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder