10 Temmuz 2010 Cumartesi

34. Gün: Zorlanmaya Başladım

09:00

İlginç bir şekilde zorlanmaya başladım. Sanki ilk günlere döndüm tekrar.
Bu arada tam bu satırları yazarken yan dükkanın kapısının önünde içilen sigaranın dumanı buraya kadar geliyor.

Bu insanlara da gıcık oluyorum artık. Kapı önünde sigara içmeye çıkan müşterilere de...

Dün akşam kısa süreli sigara içilen ortamlarda bulundum biraz da gerginlik vardı. Belki de o yüzden bilemiyorum ama çok zorlandım. Resmen krizi yaşadım ve kendimi hemen yatağa attım. Neyseki fazla zorlanmadan uyudum.

Şuan halen daha damarlarımın aşırı şekilde nikotin arzuladığını hissedebiliyorum.

Ama hiç kusura bakmasınlar.

İÇMEYECEĞİM!



11:50



Sabah kahvaltımı yaptım. Hatta üstüne bir de 50 gram çekirdek çitlettim :) Sabah sabah yani.. Neyse, şu an karnım tok kısacası. Fakat sanki 2 gündür bişey yememişim gibi. Bu farklı bir duygu. Aç olmadığım halde inanılmaz derecede yiyecek yiyebilme kapasitesine sahip hissediyorum kendimi.

Mesela haşlanmış bir tüm tavuğu bir oturuşta yiyebilirim şuan. Yanında kola ve jalapeno turşu da olmalı ama... Yoğurtlu mantı da olabilir, üzeri soslu. Off.... Annemin kulaklı mantısından 1 tepsi olsa da fena olmazdı.

Sigarayı bıraınca yemeğe dadanma durumu bu..

Bu arada dün Facebook'da 33 gündür sigara içmediğimi paylaştım. Acaba göz mü değdi de dün akşam çok zorlandım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder