2 Temmuz 2010 Cuma

26. Gün

Neredeyse 1 ay geride kalacak. İnşallah bu saatten sonra bir daha ağzıma sigara sürmem.

Bu hafta fazla zorlanmadım. Akşamları biraz can sıkıntısı oluyor sadece.
Televizyondaki dizilerinde sezon finalleri olduya belki de odur can sıkıntımın sebebi :) Artık DVD den film izliyorum. Eh biraz da çekirdek takvisyesi ile zaman geçip gidiyor.

Şunu çok iyi anladımki sigarayı bırakırken bize en fazla yardımcı olacak şey yine kendimiz... Nikotin bandıymış, nikotin sakızıymış, 7 seansda kesin çözümmüş... Hepsi Hikaye... Evet belki bazıları yardımcı oluyordur belki ama iş kişinin kendisinde bitiyor. Sigarayı bırakacağına inanmayan veya bırakmak istemeyen kısaca zihnen bırakmaya karar verememiş bağımlılar ne yaparlarsa yapsınlar sigarayı bırakamaz.

Bende zamanında çok denedim. Bant taktım, nikotin sakızı denedim, Bi kaç gün içmedim. Ama sonra tekrar içtim. Sonuçta bant da bize nikotin veriyor. Yine nikotin alımına devam ediyoruz yani. E öyleyse sigarayı azaltıyım demekle bant takmak arasında fazla fark yok.

Sigarayı gerçekten bırakmak isteyen biri oturup adam akıllı sigaranın kendisine verdiği zararları düşünüp birdaha içmeme kararı alması gerekir. Gerisi hikaye... Ben bu kez öyle yaptım. Yani ne sakız ne de bant. Ve 6 Temmuz'da 1 ay olacak inşallah....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder