15 Haziran 2010 Salı

9. Gün : Bir Hafta Geride Kaldı

08:50

Ben 3 gün yazmayınca pes ettiğimi düşünüp korktun dimi günlük? Hala pes etmedim, hala sigara içmedim. Galiba harbiden sigarayı bırakıyorum :)

Evet, son sigaramı içerken bundan sonra yeni paket almayacağım demiştim. Öyle de yaptım. Ve herhangi bir yardımcı madde kullanmadan buraya kadar geldim. Hem artık ilk haftadaki kadar zorlanmıyorum. Şeytanmı dürtüyor nedir, içimde bir yerlerde eskisi kadar olmasa da devamlı bir sigara içme isteği var fakat yemeklerden sonra eskisi gibi zorlanmıyorum.

Yediğim içtiğim herşeyden daha fazla lezzet alıyorum. Kokuları daha iyi alabiliyorum. Geçenlerde içtiğim bir biradan acayip zevk aldım. Halbuki beni biranın yanında sigara içememe duygusu korkutuyordu. Meğer sigarasız bira daha güzelmiş. Galiba sigarasız herşey daha güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder