16 Haziran 2010 Çarşamba

10. Gün

15:50

Bu günlüğü tutmaya başlarken, sigarayı bırakma sürecinde çok zorlanacağımı düşünmüştüm. Ve bu süreçte yaşadıklarımı gün gün buraya aktarmak için bu bloğu oluşturmuştum. Ama artık düşündüğüm kadar zorlanmıyorum. O yüzden artık yazacak çok fazla şey bulamıyorum, o yüzden özür diliyorum senden günlük :)

Sigara içenlerin çoğunun bildiği gibi ben de biliyordum ama şuan daha iyi anlıyorum. Çok fena halde kendimi zehirlemişim. Sigara içerken de bunun farkındaydım elbette ama bişey olmaz diyerek sürekli kaçıyor, sigarayı bırakma duygusu ile yüzleşmekten bile korkuyordum belki de. Şimdi ise 10 gündür içmediğim için rahatlıkla düşünebiliyorum. Vücudumun neredeyse bütün organlarına zarar veren bu illeti 10 yılı aşkın süredir hiç aksatmadan günde en az 1 paket olmak üzere içtim. Şu an ciğerlerimin ne halde olduğunu tahmin edebiliyorum ama hiç de görmek istemiyorum. Şu an sanki kendini sigaranın yarattığı etkiden temizleyebilmek için çırpınıyor. Ve aslında çok da mutlu.

Bu 10 günlük süreçte neler değişti?
Eskiden sadece acıktığımda karnımı doyurmak için yemek yerdim. Pek fazla da yemek ayırmazdım ama bazı özel yemeklerde elbetteki keyif alırdım. Ama şimdiki kadar değil! Sigara ile tat alma duyularım da fena zarar görmüş olmalıki şuan yediğim herşeyin lezzetini daha iyi alabiliyorum. Aynı şekilde koku alma duyum da gelişti. Veya gelişti demeyeyim de normale dönüyor diyeyim. Ayrıca daha rahat uyuyabiliyorum. Bunlar ilk aklıma gelenler. Eminim sigara içmediğim müddetçe her şey daha güzel olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder