9 Ağustos 2011 Salı

14 ay oldu; Sigarayı Bıraktım!

Ehem ehem!

Merhaba günlük, kusura bakma... şey.... aslında.... kem küm....

Evet, seni baya bi ihmal ettim haklısın, 8 ay geçmiş son yazımın üzerinden. Ama darılmazsın bana sen, Sigarayı bırakmamda en büyük yardımcım sendin aslında...
Her gün, bir sonraki gün de buraya "hala sigara içmedim" yazabilmek için ekstradan bir direnç gösterdim belki de sigara içmemek için...

Eee artık 14 ay geçti, içtiğim son sigaranın üzerinden. Dolayısıyla da fazla yazacak şey bulamıyorum. Şeytan dürtmeleri çok nadiren de olsa kendini göstermeye çalışsa da artık kurtuldum diyebilirim.

Sağol günlük...

3 yorum:

  1. Ne güzel, ben ise 88. gün hanıma inat içtim 1 tane durdur dedim durdurmadı, tekrar bırakırım diyeli 6 ay oldu ama nafile, artık bırakmaya cesaret bile edemiyorum...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Sayaras
    Mesajınızı henüz gördüm ve de çok üzüldüm.
    Çok uzun süre içmemiştiniz. Hem de bir inat uğruna neden yaptınız ki?

    Eskiden ben de nikotin bandı falan kullanarak bir kaç gün içmez sonra dayanamayıp içerdim. Ve her içişimde de "Yok artık kesinlikle bırakamam" derdim :) Tekrar denemekten korkma

    YanıtlaSil
  3. "Bugün kesinlikle bırakıyorum" deyince içime çok ilginç hisler doluyor, dünyadan kopacağım, hayat çekilmez olacak, acı çekeceğim düşünceleri beni mahvediyor.

    Bilemiyorum, bilemiyorum, çözemiyorum...

    YanıtlaSil